Kapor na torte si napriek vláčnemu obsahu dokázal získať státisíce divákov. Konkurenciu rozdrvil.
Podiel cez 37% v cieľovke starších ako 12 rokov (12+). Takto sa malo dariť prvej časti najlepšej kuchárskej česko-slovenskej šou Kapor na torte. Na Jojke sa pri tom štart Kapra posunul o približne desať minút, ako bolo plánované, kvôli Mimoriadnym Novinám Plus s témou tragickej streľby v bratislavskej Devínskej Novej Vsi. Tie spravili šou silný nábeh, keďže mimoriadne spravodajstvo Jojky získalo podiel cez 40%.
Počet divákov kuchárskej šou sa mal vyšplhať cez 730 tisíc divákov, čím pokoril štart ťažiskového projektu Jojky a Primy, Česko Slovensko má talent, ktorý videlo takmer 600 tisíc divákov a dotiahol sa na Talentmaniu, ktorá mala cez 750 tisíc divákov na Slovensku.
Kapor na torte bol nielen lídrom, ale postaral sa aj o zničenie konkurencie, keď Markíza s filmom získala okolo 24% a film Jednotky ani 8%. Napriek skvelej sledovanosti sa Kapor neuviedol zrovna atraktívne. Natiahnuté predstavovanie celebrít a k tomu predstavovanie menu hostiteľky Nory Mojsejovej pôsobili časom nudne, k samotnej akcii došlo až v poslednej desaťminútovke. Divákov mohlo sklamať aj chýbajúce napätie medzi Norou a Dolly Buster, ktoré sa cez média mali hádať a ľudí tak na úvodný diel rozhodne nalákali. Informácie o sledovanosti priniesol portál Medialne.sk. Všetky čísla sú v cieľovej skupine 12+.
Čítajte aj:
Kapor na torte už má upútavku, Prima si reláciu nazvala po svojom. Sledujte videoKapor na torte je reálny formát, vysielať ho má aj Prima
Horúca novinka: Ďalšia recesia od Jojky? Maratón Talentmanie dostane novú konkurenciu!
Upútavka k šou Kapor na torte TV Joj
Foto: vysielanie TV Joj
Video: vysielanie TV Joj, Youtube.com
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára