streda 1. septembra 2010

Ako sa na štart talentových šou pozerá mediálny odborník?

Český mediálny odborník, Petr Chajda, spravil pre portál HNonline.sk rozhovor, v ktorom sa rozprávali hlavne o štarte ťažiskových šou.


Za prekvapujúce uviedol Chajda spustenie prvej reklamy Talentmanie až takmer po hodine vysielania. Označil to za veľké úsilie televízií, aby dobre dopadli hneď v úvode. Podľa informácií z bulváru tak televízie prišli o desaťtisíce eur.


Podľa Chajdu potrebujú uspieť hlavne Markíza a Prima. Slovenská jednotka potrebuje upevniť pozíciu lídra a česká komerčná dvojka zas potrebuje úspech, aby mohla byť "aspoň dôstojnou dvojkou súčasnej jednotke," vyjadril sa Chajda.


Napriek nižším podielom Česko Slovensko má talent, stále môžu Jojka s Primou naberať. Pomôcť by im mal samotný formát a fakt, že je vo svete známy a aj u nás. Podľa Chajdu si diváci netvoria silný návyk na súťažiacich tak, ako pri SuperStar, pretože sa v programe objavia nanajvýš trikrát. O to dôležitejší sú moderátori a porota a tam má podľa neho navrch Talentmania. "Fenomén Mareš a úžasná Adela." Tí sa majú podľa Chajdu postarať o mierne atraktívnejšiu zostavu "mánie". Na druhej strane vyzdvihol Jana Krausa a očakáva, ako sa vyvinie účinkovanie Jakuba Prachařa.


Chajda čaká na výsledky ďalších dielov, aby sa mohol určiť víťaz súboja. Fakt, že počas reklamných prestávok ľudia prepínali na konkurenčnú šou ukazuje, že nefungovala značka ako Nova alebo Prima, ale formát a súboj talentov. Preto o víťazovi rozhodne kvalita a nie televízia.



Info: HNonline.sk

Foto: digizone.cz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára