piatok 16. júla 2010

Markíza zavádzanie v tlačovej správe odmieta

Včera sme vás informovali o tlačovej správe k Talentmanii, ktorá mala podľa niektorých zavádzať. Na vyjasnenie celej situácie sme sa spýtali hovorkyne Markízy.


"Každý, kto sa do šou prihlásil, je automaticky uchádzač," takto znela reakcia hovorkyne TV Markíza, Oľgy Dúbravskej, na otázku, či nepotrebuje veta "Spomedzi asi 20 000 uchádzačov z verejných kastingov postúpilo do „divadla“ asi 1000 najzaujímavejších talentov." upresnenie, príp. či je možné ju dokázať. Nakoniec sa podľa vyjadrenia hovorkyne ukázala táto veta ako pre niekoho šikovne a pre iného nešťastne naformulovaná.


20 000 je teda číslo, ktoré zahŕňa všetkých, ktorí sa do šou prihlásili. Fyzicky sa tak kastingu zúčastniť nemuseli. Aká je teda reálna návštevnosť sa asi nedozvieme, isté je, že aj konkurenčná šou našla dosť talentov pre svoje prežitie. Či bude reálne z čoho vyberať sa ukáže už v septembri, kedy odštartuje súčasne s najväčšou a originálnou talentovou šou Česko Slovensko má talent, ktorého verejné kastingy zažili spolu 6 000 návštevu.


Čítajte článok: Markíza vydala tlačovú správu, ktorá pobúrila neprajníkov


Tlačová správa TV Markíza: V Bratislave sa počas neverejných kastingov predviedlo 300 skvelých talentov


FOTO: TV Markíza, TV Nova

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

Mimochodem, ono by těch 20 000 mohlo být i reálných, pokud třeba dva-tři lidi zaúkolovali tím, aby posílali "registrace" do Talentmanie :D

Zverejnenie komentára