pondelok 6. septembra 2010

Sledovanosť v SR: Vyrovnaný boj oboch šou! (aktualizácia)

Včera sa odohral opäť talentový boj na Jojke i Markíze. Do poslednej minúty bol vyrovnaný a Jojka aj Markíza získali podiel okolo 40%. Vzhľadom na nižšie pokrytie televízie Joj, na menšie skúsenosti s nedeľnými veľkými projektami, je to pre TV Joj obrovský úspech. Čítajte podrobné informácie.

V mladšej skupine 12-54 sa Jojke podarilo dostihnúť Markízu a získať len o 1 bod nižší podiel. Kým Talentmania získala 40,6 %, Česko Slovensko má talent 39,5 %. Informácie nám poskytol hovorca TV Joj, Jozef Gogola. Oproti štartu rástli obe šou avšak najvýraznejšie Jojka. Ako uvádza portál medialne.sk ČSMT vzrástol počet divákov o takmer 150 tisíc a v nedeľu ho pozeralo 731 tis. divákov v skupine 12+. "Mánia" si polepšila na Slovensku len o 15 tisíc divákov a túto nedeľu ju videlo 771 tisíc divákov (12+).


TV JOJ bola na pokrytí signálom lídrom na trhu, čítajte: Ďalšie podrobnosti o včerajšom úspechu ČSMT na Slovensku!




Pôvodný článok

Sledovanosť v SR: Vyrovnaný boj oboch šou!


Včera sa odohral opäť talentový boj na Jojke i Markíze. Do poslednej minúty bol vyrovnaný a Jojka aj Markíza získali podiel okolo 40%. Vzhľadom na nižšie pokrytie televízie Joj, na menšie skúsenosti s nedeľnými veľkými projektami, je to pre TV JOJ obrovský úspech. Bližšie informácie vám prinesieme po zverejnení tlačovej správy Jojky.


Foto: TV Joj

Výsledky sledovanosti sú čerpané z tlačových správ televízií, poskytovateľa údajov sledovanosti PMT TNS, prípadne portálov Medialne.sk a Digizone.cz.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára