Česko Slovensko má talent si získava čoraz viac divákov. V ťažkej konkurencii si podľa neoficiálnych výsledkov dokázal opäť vybojovať prvenstvo a každý týždeň potvrdzuje rastúci trend v počte divákov. Oficiálne výsledky sa dozvieme až zajtra kvôli poruche PMT. Aktualizácia o oficiálne čísla!
Česko Slovensko má talent si získava čoraz viac divákov. V ťažkej konkurencii si dokázal opäť vybojovať prvenstvo a každý týždeň potvrdzuje rastúci trend v počte divákov. Oficiálne výsledky sa dozvieme až zajtra kvôli poruche PMT. Aktualizácia o oficiálne čísla!
Oficiálne čísla zverejnené spoločnosťou PMT, ktoré zastrešujú peoplemetre hovoria jasnou rečou, lídrom na trhu bola televízia JOJ so show Česko Slovenskom má talent a s podielom 43,3%. Šou tak doteraz najvýraznejšie porazila konkurenčný projekt a opäť sa stala najsledovanejším programom dňa v 12-54.
V nedeľu TV JOJ dosiahla najvyšší nedeľňajší prime time podiel (35,5 %) od začiatku peoplemetrového merania. Televízia JOJ aj Prima môžu byť spokojné diváci dávajú jasnú prednosť originálu, ktorý je len jeden - ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT
Jojku si v čase vysielania ČSMT zaplo 822 000 divákov, Markízu 747 000 tisíc divákov.
Čítajte aj oficiálnu správu Jojky: TV JOJ opäť bodovala
Pôvodný článok
ČSMT pribudli diváci, Talentmania naopak klesla!
Podľa predbežných čísiel zverejnených hovorcom televízie JOJ, Jozefom Gogolom, show Česko Slovensko má talent získalo 42,5% a bolo lídrom trhu, počet divákov oproti minulej epizóde narástol (12-54). Konkurenčná show Talentmania klesla nielen podielovo - okolo 36% (pred týždňom v 12+ 40,5%), ale aj v počte divákov, show Markízy si pozrelo o takmer 60 000 divákov menej. Ešte presnejšie výsledky budú k dispozícií zajtra.
Foto: TV Joj, TV Prima
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára