Čoraz väčší rozruch spôsobuje enormný nárast počtu fanúšikov Talentmanie na Facebooku. 6. 9. 2010, čiže deň po skončení jej maratónu, pribudlo oficiálnej stránke okolo 10 000 fanúšikov. Podľa názorov v diskusiách môže ísť o podvod a možno nie prvý! Na internete sa objavila aj taká verzia, ktorá s podvodom nemá nič spoločné.
Možno prirodzenou cestou a možno podvodom si získala Talentmania pre svoju oficiálnu Facebooku stránku za jediný deň tisíce fanúšikov. Na internete sa objavila ďalšia verzia toho, ako k vysokému nárastu mohla prísť. Na FB sa totiž rozšírila skupina s názvom "Neskutečný trapas v Talentmanii - tohle ani Mareš nezvládl". Ukrýva sa pod ňou obyčajná upútavka na šou, v ktorej sa strápnili dve deti, ktoré chceli "spievať" Príbeh od Rytmusa s Tinou. Samozrejme, postúpili.
Vysoký nárast skupiny mala využívať aj oficiálna FB stránka "mánie". Každý, kto sa do skupiny pridal sa mal automaticky stať aj fanúšikom Talentmanie. Ide však len o domnienky.
Markíza s Novou si však vraj nechali zaplatiť reklamu na Facebooku pre svoju Talentmaniu, ktorá by im takisto mohla pomôcť k výraznému zvýšeniu fanúšikov, ak by reklama pokryla veľký počet užívateľov. (aktualizované 15:34)
Samozrejme, že tento "problém", ktorý sa včera začal po internete riešiť nie je našťastie žiadnym zásadným a ani len pre ľudí dôležitým. Dôvod, prečo sa okolo situácie toľko diskutuje je ten, že ak by šlo o podvodný spôsob získavania fanúšikov, Nova s Markízou by neakceptovateľne klamali svojich divákov aj ostatných a zavádzali by verejnosť. To sa mnohým, samozrejme, nepáči.
Pôvodný článok
Podivný nárast fanúšikov Talentmanie na Facebooku! Ide o podvod?
Čoraz väčší rozruch spôsobuje enormný nárast počtu fanúšikov Talentmanie na Facebooku. 6. 9. 2010, čiže deň po skončení jej maratónu, pribudlo oficiálnej stránke okolo 10 000 fanúšikov. Podľa názorov v diskusiách môže ísť o podvod a možno nie prvý!
Čo také výnimočné sa dnes alebo včera v súvislosti s Talentmaniou udialo, že za jeden deň získala 10 000 fanúšikov, kým dovtedy nazbierala do 20 000? Ide o podvod? Zo strany Novy či dokonca Talentmanie by nemuselo ísť o prvý, otázok a zvláštnych udalostí je veľa.
V diskusiách na Facebooku sa vyskytla reakcia, ktorá spomína ďalšie dve situácie okolo TV Nova, ktoré mali umelo vytvoriť dobrý dojem. Když Nova koupila Blog.cz, tak si robotem nechala udělat desetitisíce blogů s jedním jediným příspěvkem, aby se pak mohla chlubit obrovským číslem uživatelů. Když se stala před dvěma lety ta vlaková tragédie, tak zaměstnanci tn.cz chodili povinně na konkurenční zpravodajské servery a psali anonymně do diskuzí, že tn.cz o tom informovali jako první a co si vůbec ostatní weby dovolují o tom psát takhle pozdě. Či však ide o pravdivé informácie sa asi nikdy nedozvieme.
Zároveň si v súvislosti priamo s Talentmaniou spomeňme na zvláštny počet uchádzačov na kastingoch do šou, ktorý sa mal pohybovať podľa Markízy okolo 20 000 (čítať článok). Pochybnosti ohľadom relevantnosti tohto počtu hovorkyňa Markízy rázne odmietla (čítať článok). Jojka však na to mala vlastný názor, ktorý nenápadne vyslovila v tlačovej správe k Talentu (čítať článok). Domnienky o zavádzaní verejnosti v počte uchádzačov na kastingoch podporili aj minimálne fotodokumentácie z kastingov, či žiadne priebežné počty návštev v jednotlivých mestách.
Zároveň jeden z diskutujúcich objavil takýto príspevok na nástenke Talentmanie: "Mohl by mě kontaktovat správce této stránky ? Mám zajímavou nabídku jak získat náskok před konkurencí ! :):) Díky". Žeby televízie využili ponuku? :) (Samozrejme, žartujeme.)
Domnienky, že si Nova s Markízou umelo navyšujú počet fanúšikov Talentmanie, podporujú ďalšie dva fakty. Prakticky žiadne nové reakcie od jej fanúšikov na stránke, nástenku zaplnili práve negatívne ohlasy na podozrivý nárast užívateľov a na slabú úroveň šou. Druhým faktom je dlhodobý úspech Česko Slovensko má talent na internete, kde Talentmaniu doslova valcuje a je tomu aj po odvysielaní úvodných dielov.
Kto sa teda naozaj stáva fanúšikom Talentmanie?
Foto: TV Markíza, TV Nova
2 komentáre:
No možná to je taky tím, že Talentmania má nově reklamu na Facebooku. ČSMT se také polepšilo a dalo si ji tam taky, ale Mania s tím bohužel přišla dříve.
Môže to byť samozrejme aj tým, ďakujem za upozornenie, doplním do článku :)
Zverejnenie komentára