utorok 21. septembra 2010

Veronika Stýblová pro náš web: Talentmania je stupidní soutěž

Šou Česko Slovensko má talent je v plném proudu a tuto neděli nás čeká poslední divadlené kolo. V tom třetím se ukázala i výborná zpěvačka Veronika Stýblová, která sice bojovala s trémou, ale divadlo také s porotou si svým zpěvem podmanila. Jelikož je Veronika otevřena internetu, neměla problém s krátkým rozhovorem.

Šou Česko Slovensko má talent je v plném proudu a tuto neděli nás čeká poslední divadlené kolo. V tom třetím se ukázala i výborná zpěvačka Veronika Stýblová, která sice bojovala s trémou, ale divadlo také s porotou si svým zpěvem podmanila. Jelikož je Veronika otevřena internetu, neměla problém s krátkým rozhovorem.


Ahoj Verčo, zdravíme tě. V nedělním 3.díle nejlepší show ČS má Talent jsi se objevila, zpívala jsi písničku od Leony Lewis Homeless, jaký to byl pocit se na sebe dívat v televizi?

Dívat se na sebe v televizi bylo velice nepřirozené, ale bylo milé to vidět znovu :)


Proč jsi si vybrala právě píseň od Leony Lewis?

Leona Lewis, jak už jsem v rozhovoru pro VIP Zprávy řekla, je vítězkou Britského X-Factoru a její hlas prostě mrazí... Je úžasná :)


Určitě na své vystoupení v Národním divadle v Praze vzpomínáš, jaké to bylo předstoupit před plné hlediště a hvězdnou porotu?

Hrozně jsem se toho bála, ale nakonec to dopadlo skvěle a úspěch to byl veliký alespoň doufám :) Porota mě ohromila svým milým výrokem... :)


Jaké jsi měla pocity po verdiktu poroty? Skákala jsi radostí v zákulisí?

Verdikt poroty mě dosti zarazil, vehnalo mi to slzy do očí... Byla jsem nesmírně šťastná, tyto pocity nejdou vyjádřit.


Určitě si věděla, že v ČR a SR se chystají 2 téměř totožné talentované show, proč jsi zvolila právě ČS má Talent(mimo to, že je originál)?

ČS má talent je jasné, že to bylo hlavně kvůli tomu, že to je originální show, ale také jsem věděla, že je to velice dlouho připravované a kvalitní... Viz pro mě je Talentmania stupidní soutěž, která byla vymyšlena jen díky hloupé sledovanosti českých a slovenských diváků.


Po nedělním odvysílání se ti určitým způsobem musel změnit život, poznávali tě lidé na ulici? Jak reagovali tví známí?

Život se mi nezměnil cítím se stejně pořád jsem to já, obyčejná holka z vesnice, i když lidé na ulici mě poznávají a jsou velmi milý a dokonce už mám i pár fanoušků.


Začal školní rok, co ty a škola?

Školní rok začal to ano :D Ve škole si myslím že jsem dobrá... Nikdy jsem nebyla "povaleč", takže se snažím zvládnout obojí :)


Děkujeme za rozhovor a budeme ti držet polce do dalších kol. Měj se hezky.

Taky moc děkuji a třeba jindy :) AHOJKY


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára