pondelok 6. septembra 2010

Ďalšie podrobnosti o včerajšom úspechu ČSMT na Slovensku! (aktualizované o nové údaje)

Hovorca televízie Joj, Jozef Gogola nám exkluzívne zaslal podrobnosti ohľadom včerajšieho úspešného pokračovania Česko Slovensko má talent. Pozrite si podrobnú sledovanosť na Slovensku!

Hovorca televízie Joj, Jozef Gogola nám exkluzívne zaslal podrobnosti ohľadom včerajšieho úspešného pokračovania Česko Slovensko má talent.


Ako sme už v prvom článku spomínali, Jojká má doteraz nevýhodu pokrytia na území Slovenska voči Markíze. Preto je relevantné uviesť, že na území, ktoré je pokryté signálom Jojky získal druhý diel ČSMT až 41,8 % (12-54).


Jojka takisto upozorňuje na výrazný prílev divákov oproti úvodnej časti, Talentu pribudlo presne 133 tisíc divákov (12+). Konkurencii len 15 tisíc.


Česko Slovensko má talent sa včera stal lídrom vo veľkým mestách od 5 tisíc obyvateľov až po tie najväčšie, konkurencia nabalila divákov skôr na vidieku a menších mestách pod 5 tisíc obyvateľov. Talent si vo väčšom počte ako konkurenciu vybrali vzdelaní ľudia s maturitným či vysokoškolským vzdelaním.


Jasným lídrom sa stala Jojka s Talentom medzi mladšími divákmi a mužmi, absolútne prvenstvo si pripísala v Bratislavskom kraji, kde získala vyše polovičný podiel na trhu, až 50,3 % (12-54)! ČSMT sa darilo aj u mladých žien, v 25-34 dosiahol podiel 40,1 %.


Foto: TV Joj, TV Prima

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára