nedeľa 29. augusta 2010

Čo uvidíte: Iluzionista, ktorý rozkričal Bílú

Porotkyňa orginálnej talentovej šou Česko Slovensko má talent, Lucie Bílá, zažila pri nakrúcani divadelnej časti v Prahe poriadny šok, ktorý jej takmer nedal spávať.


Kto jej spôsobil takéto trápenie nervov? Dvadsaťpäť ročný Aleš z Prostějova. Vystúpil ako iluzionista a to poriadne akčný. Predviedol vystúpenie s nožom a použil pritom falošnú krv. Jeho talent bol však aj napriek tomu poriadne desivý, keď samotná porotkyňa vrieskala od hrôzy.


„Nič podobné som predtým nevidela. Veľmi som sa vydesila. Ten človek predviedol niečo tak šialené, že som nahlas kričala ne! ne! a chcela som utiecť! Ale uznávam, že to malo efekt, veď sa mi o ňom dokonca aj snívalo!," vyjadrila sa pre denník Nový Čas speváčka. Samotný iluzionista bol so svojím výkonom spokojný, len ho mrzí, že až tak vystrašil porotkyňu. Či postúpil do ďalších častí súťaže sa dozvieme už čoskoro.



Foto: cas.sk

Video: cas.sk

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

mamama maaania je talentmaaania...strasne sa tesim na talentmaniu..

Zverejnenie komentára