Kým šou Česko Slovensko má talent končila svoju púť na obrazovke za posledného finále Talentmanie, konkurenčný projekt sa posledným dielom talentovej konkurencii vyhol. Napriek tomu si Markíza s Novou nedokázali počínať tak dobre ako trhové dvojky s originálom!
Kým šou Česko Slovensko má talent končila svoju púť na obrazovke za posledného finále Talentmanie, konkurenčný projekt sa posledným dielom talentovej konkurencii vyhol. Napriek tomu si Markíza s Novou nedokázali počínať tak dobre ako trhové dvojky s originálom!
SR: V oboch krajinách Superfinále Talentmanie zakonkurovali silne promované premiéry filmov. Na Slovensku si napriek poslednému dielu konkurenčnej ťažiskovej šou dokázal film Ratatouille vydobyť pozíciu najsledovanejšieho filmu týždňa spomedzi všetkých televízií (535 tis. 25,1 % v 12+ / 34,2 % v 12-54). Talentmania na Markíza zažila celkovo najsledovanejšiu časť, ktorá však bola v súboji s finále ČSMT na diaľku o niekoľko tisíc mladých divákov slabšia (869 tis. 47,9 % v 12+ / 43,2 % v 12-54).
ČR: V Čechách si zas veľkú premiéru užil film, o ktorého vznik sa pričinila aj samotná Prima Líbáš jako Bůh, ktorý u mladých "mániu" vysoko porazil. Zároveň sa tento film stal pre Primu najsledovanejším programom za posledného dva a pol roka (1 444 000, 35,33 % v 15+ / 848 000, 38,85 % v 15-54). Talentmania si na Nove vyskúšala po dlhom čase 40% podiel, ktorý však len zahanbene kontroval rozbehnutej Prime (1 454 000, 41,12 % v 15+ / 688 000, 36,88 % v 15-54).
Nielen na Slovensku, ale aj v Čechách si získalo finále ČSMT viac divákov, keď u mladých porazil Talentmaniu a jej Superfinále o takmer 20 000 divákov. Na Slovensku si k tomu Česko Slovensko má talent pripísal najlepší priemerný podiel v súboji talentových šou 37,3 % (15-54).
Výsledky sledovanosti sú čerpané z tlačových správ televízií, poskytovateľa údajov sledovanosti PMT TNS, prípadne portálov Medialne.sk, Digizone.cz, Gorilla.cz a tn.cz.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára