Semifinále nabité talentami aj tak sa dá charakterizovať včerajší priamy prenos. Diváci talenty v Česko Slovensko má talent ocenili a show sa stala lídrom v reklamne dôležitej cieľovke, na ktorú slovenské televízie prešli začiatkom roka.
Semifinále nabité talentami aj tak sa dá charakterizovať včerajší priamy prenos. Diváci talenty v Česko Slovensko má talent ocenili a show sa stala lídrom v reklamne dôležitej cieľovke, na ktorú slovenské televízie prešli začiatkom roka.
Nedeľný priamy prenos ČSMT si nenechalo ujsť 11,4 % divákov pri podieli 32 %. Konkurenčná Talentmania zaostávala za originálnou show Jojky a Primy, získala niečo cez 30%. Okrem nedele sa Jojke darilo aj v sobotu s filmom Divé svine 32,7 %, ktorý sa stal jednotkou na trhu. Jednotkou na trhu bola Jojka aj v piatok s Panelákom (33,5%) a ďalšou reality show od FremantleMedia Farmár hľadá ženu (35,4%), ktorý si na Slovensku získal veľkú obľubu.
Rozhodnutie zvýšilo náskok na 36,7 % a vo svojom vysielacom čase potvrdilo tradičné líderstvo na trhu.
Čítajte viac o nedeľnej sledovanosti talentových šou!
Výsledky sledovanosti sú čerpané z tlačových správ televízií, poskytovateľa údajov sledovanosti PMT TNS, prípadne portálov Medialne.sk, Digizone.cz, Gorilla.cz a tn.cz.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára