pondelok 11. októbra 2010

Súťažiaci ČSMT: 7. epizóda (10. 10.)

Všetci súťažiaci v prvom semifinále najväčšej talentovej šou Česko Slovensko má talent opäť v jednom článku, na jednom mieste prehľadne pod sebou. Pozrite si všetky vystúpenia prvého semifinále Česko Slovensko má talent.

Všetci súťažiaci v prvom semifinále najväčšej talentovej šou Česko Slovensko má talent opäť v jednom článku, na jednom mieste prehľadne pod sebou.


Finalisti: Mako!Mako, Chebejet


Pyroterra

Na začiatku boli obavy, že opäť niečo podpália. Po divadle mohlo prísť v prvom semifinále na rad aj výstavisko v Brne, odkiaľ sa predfinálové kolá vysielajú. Ale Pyroterra ukázala, že oheň má pod kontrolou. "Ja som ohnivý kôň a vo vašom vystúpení boli nádherné veci. Veľmi sa mi to páčilo," zhodnotila ako prvá Lucie Bílá. "V živote som nevidel toľko ohňa na takom malom priestore a ešte aby mali z toho všetci radosť. Bolo to krásne, viete to veľmi dobre," zakontroval Jan Kraus. "Som spokojný, že sa nám tak dobre podarilo namiešať semifinálovú zostavu. Nejednému filmu priniesli špeciálne efekty nomináciu na Oscara. A či vám pomôžu špeciálne efekty, uvidíme," uzavrel Jaro Slávik. Skupine Pyroterra však ohňová šou postup do finále nezabezpečila.

Zuzana Gamboová

"Začala som spievať na základnej umeleckej škole, kam ešte chodím," prezradila na úvod o sebe Zuzana Gamboová. A nejednému pánovi sa od jej exotickej krásy zatočila hlava. V semifinále sa predstavila so skladbou Summertime od Georga Gershwina z opery Porgy and Bess. "Krásne ženy patria do zábavného priemyslu," podotkol Jaro Slávik. "Zuzana Gamboová sa pre mňa stala významnou českou speváčkou," doplnil Jan Kraus. "Si úchvatná," zhodnotila Lucie Bílá. Konkurencia však bola veľká a napriek výbornému hodnoteniu poroty Zuzana do finále nepostúpila.

Brejk Denz Bradrz

Tepláky ako pracovný úbor. A ešte dokreslené obočie a fúzy. Presne to charakterizuje komické duo Brejk Denz Bradrz. Po breakdance a hiphope prišli na prvé semifinálové s novou zostavou. A nikto nečakal, že odhalia svoje telá v charakteristických červených trenírkach, bielych tielkach a cvičkách ešte z čias sedenia v školských laviciach. Na Jara Slávika ale extra dojem svojim vystúpením neurobili. Vyslúžili si „X“! Jan Kraus doplnil jednoducho: "Tiež by som to zatancoval!" Lucie Bílá ocenila ich schopnosť rozosmiať nielen ju. "Vďaka vášmu vystúpeniu budem o týždeň dlhšie žiť," skonštatovala. "Ja tomu hovorím premárnená príležitosť," uzavrel nekompromisne Jaro Slávik. A mal asi aj pravdu. Od finále delil Brejk Denz Bradrz iba krôčik.

Mako!Mako

Štyria hudobníci, traja muži a jedna žena – to je skupina Mako!Mako. Svoj štýl definujú ako "run and be" (bež a buď), teda všehochuť. Hudba je pre nich vášeň. A ich tvorba sa páčila aj divákom na brnianskom výstavisku. Predstavili sa s vlastnou piesňou Kuba a na nohy postavili celé publikum. Vyslúžili si standing ovation. "Ak by ste chceli vydávať platňu, rád by som bol pritom a dostal ju do celého sveta. Milujem vás," zhodnotil Jaro Slávik. "Bola tam radosť zo života. Som rada, že ste prišli do našej súťaže. Lebo vy naozaj máte talent," doplnila zase Lucie Bílá. "Českej scéne by prospel váš úspech. Aby sme ten plesnivejúci rybník hudby trošku osviežili. A tiež by som bol rád pri vydávaní vašej platne. Ale môžem byť len na obale," s úsmevom skonštatoval Jan Kraus.

Aleš Rozsýval

Krv a ešte raz krv. To je presne to, čo charakterizuje vystúpenia iluzionistu Aleša Rozsívala. A krv nechýbala ani v jeho vystúpení v rámci semifinálového zápolenia. Svoje telo rozdelil síce na dve polovice, ale Lucie Bílá tentokrát nekričala od strachu, ale sledovala ho s úsmevom na tvári. "Mala som vás nechať za hviezdu, za ktorú vás ľudia považovali. Po dnešku si myslím, že ste už nemali pokračovať. Nebolo to dobré," skonštatovala. "Sklamali ste ma. Akoby ste opustili svet šoubiznisu," doplnil Jan Kraus. Jarovi Slávikovi sa vystúpenie nepáčilo a využil aj bzučiak. "Talent je otázka mnohých detailov. Aj toho – čo, kde a kedy predviesť. Ale nezvládli ste načasovanie," zhodnotil. Alešovi Rozsívalovi na postup nestačilo ani vyrezané vlastné srdce, ktoré na záver daroval Lucii Bílej.

Lianka Oláhová

Má iba 3 roky, veľký talent a žiadnu trému. Vystúpenie v semifinálovom kole si užívala. Liana Oláhová sa s klavírnym doprovodom svojho otca predstavila s mixom piesní vrátane rómskej vsuvky. Vyslúžili si za to standing ovation. "Si veľmi šikovná. Si pre mňa princezná," ohodnotila jej vystúpenie Lucie Bílá, o ktorej Liana povedala, že jej pripomína kráľovnú. "Obdivoval som, ako si spievala aj ako si tancovala," doplnil Jan Kraus. "Si najlepšie spievajúca dievčina v tejto súťaži," doplnil Jaro Slávik aj s poznámkou, že deti do zábavného priemyslu nepatria. Hodnotenie bolo síce výborné, ale vo finále sa nepredstaví. Dostatočný počet divákov totiž nepresvedčila.

Julia Maria Sakar

Prišla a rozbalila to naplno. Julia Maria Sakar sa v semifinále ČSMT predstavila piesňou od Christiny Aguilery Ain´t no other man. Nikto by vtedy netipoval, že má iba 13 rokov. Tóny ukladala presne tak, ako to robia profesionálne speváčky. Vyslúžila si za to potlesk publika. "Pred semifinále som nevedela, kto to je. Ale po tomto výkone si ťa budem pamätať," zhodnotila Lucie Bílá. "Som presvedčený, že tvoj spev je úžasný. Ale rozhodovať budú diváci," pripomenul Jan Kraus. "Myslím si, že v tejto súťaži si začala svoju kariéru," uzavrel Jaro Slávik. A diváci aj rozhodli. Vo finále sa Julia Maria Sakar už nepredstaví.

Chebejet

Majú krásne vyšportované telá a nejde im o medaily. Aspoň to tvrdia členovia akrobatickej skupiny Chebejet, ktorá sa predstavila v semifinále ČSMT. Akoby nemali kosti, iba maximálne plastické šľachy. A nič im nehovorí ani gravitácia. Jednotlivé kúsky predvádzali s absolútnou ľahkosťou. Vyslúžili si tak standing ovation. "Bolo to famózne, mala som husiu kožu na celom tele," skonštatovala Lucie Bílá. "Je vidieť, že vám na tom záleží. Obdivuhodné!" doplnil Jan Kraus. "Bolo to fantastické číslo. Patríte medzi najtalentovanejších ľudí, akých som kedy stretol," uzatvoril Jaro Slávik. Chebejet napokon postúpili do finále vďaka porote, ktorá ich v pomere hlasov 2:1 uprednostnila pred Brejk Denz Bradrz .


Video, info: TV Joj, TV Prima


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára