streda 11. augusta 2010

Záchrana pre Talentmaniu? Pôjde 5-krát do týždňa!

Tvorcovia nelicencovaného formátu Got Talent, Talentmanie, prinášajú čoraz šokujúcejšie novinky, no často krát nepochopené. Úvodné diely Talentmanie zaplnia takmer celý týždenný prime-time.


Čoraz bezradnejšie sa správajú tvorcovia konkurenčnej šou. Najprv zverejnili pochybné čísla návštevnosti kastingov, neskôr vyhlásili verejný konkurz na moderátorku, pričom divadelné časti má moderovať vždy iná, k tomu vytvorili "legendárnu" skupinu ZAPA a nakoniec sa v priebehu 8 dní bude šou vysielať až 6 krát! Čo divákov konkurencie ešte čaká?


Aj tento krok však tvorcovia popisujú ako skvelý a výnimočný. Na podzim jsme si pro diváky připravili program, plný nových atraktivních pořadů, který odstartuje úvodní pětidenní maratón Talentmanie,“ vyjadril sa výkonný a programový riaditeľ TV Nova David Stogel. Či však divákov táto megaporcia talentov, porotcov a moderátorov spolu s dennou talkshow porotkyne Adely Banášovej na Markíze neomrzí, sa môže ukázať veľmi skoro.



FOTO: TV Markíza, TV Nova

2 komentáre:

IVO SIVÁK povedal(a)...

Vy tu hovoríte, že je Markíza zúfalá, ale sú tu aj tieto fakty: Najprv bol Let's dance a potom JOJ prišla so Showdance, kde ani poriadny tanečný parket nebol. Ďalej Markíza mala najprv Slovensko má talent a vy ste to od nich prebrali a ako keby nebolo málo, tak ste to spravili Česko Slovenské ako Markíza SuperStar 4. Ďalej (prečo nepozerať na ČSMT a zavádzanie zo strany JOJ) JOJ dáva celých 12 minút reklamy ako je to od vynovenia zákona o reklamách v TV a to sa na to nedá pozerať a ČSMT nebude výnimkov, tiež tvrdila na filme "Rodinka úžasných", že je to premiéra pri tom to premiéra nebola a Markíza to dávala už dávno predtým. Tak, keď prehodnotíte tieto veci, tak budete mať iný názor na to vaše ČSMT. Ja si rád pozriem obe show a som rád, že na Markíze nebude treba čakať pol roka, kým odvysiela všetky Castingové časti a že nedáva milión reklám.

Miso-admin povedal(a)...

Dovolím si oponovať :) Najprv bol Miliónový tanec, potom bolo Let´s Dance. Jojka s Primou vytvorili federálny Talent, pretože tento trend sa črtal už roky. Vyvrcholil federálnou Superstar. Nielen Joj dáva každých "12 minút" reklamy, asi ste si nezapli napríklad seriál Dva a pol chlapa. Rodinka úžasných bola správne označená za premiéru, pretože Joj uvádza dva druhy premiér: "slovenská premiéra" čo znamená, že sa na Slovensku akvizícia ešte nevysielala a "premiéra" znamená, že ide prvýkrát na samotnej Joj. Nakoniec k posledným slovám, predpokladám, že ste sledovali Let´s Dance a tam sa to reklamami len tak hemžilo :)

Zverejnenie komentára