Spot je starý takmer dva roky. Slová sadli dokonale aj na talentovú tematiku.
Televízia Joj hľadá "ľudí s neuveriteľnými a zvláštnymi schopnosťami či nadaním". Záujemcovia sa majú prihlásiť prostredníctvom e-mailovej adresy a tých najlepších "spozná celé Slovensko".
Rovnakú upútavku Joj vysielala aj v lete 2008. Vtedy sa viedli dohady či ide o spot na šou Phenomenon, ktorá uvádza vystúpenia ľudí, ktorí dokážu neuveriteľné veci, napríklad ohýbať lyžičky silou vôle. Iná teória hovorila, že televízia si robí srandu z Markízy, ktorá v tom čase pripravovala Slovensko má talent. Nakoniec vysvitlo, že vedenie televízie hľadá nezvyčajných ľudí pre rôzne projekty a relácie.
Dnes portál mediálne.sk tvrdí, že staronová upútavka je na projekt Česko Slovensko má Talent a je len dočasná, pretože hlavná séria náborových spotov sa pripravuje.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára